انواع رایحه ها
انواع رایحه ها

 

برای خرید عطر و ادکلن دلخواه باید تا حدی با تقسیم‌بندی روایح آشنا باشیم. در یک تقسیم‌بندی عمومی عطرها و ادکلن‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند: «گرم ، خنک ، تند ، ملایم ، شیرین ، تلخ»، گاهی برخی افراد، شیرین بودن رایحه را با گرم بودن رایحه اشتباه می‌گیرند در حالی که یک عطر یا ادکلن می‌تواند بوی شیرین و گرم و یا بوی شیرین و خنک داشته باشد.

به‌طور کلی استفاده از عطر و ادکلن خنک در فصل گرم انتخابی ضروری است. فروشگاه شیک فام با ارائه‌ی انواع عطر و ادکلن خنک، مجموعه‌ای از بهترین برندها و محصول‌های این دسته را برای بررسی و انتخاب شما فراهم آورده است.

برای خرید عطر و ادکلن دلخواه باید تا حدی با تقسیم‌بندی روایح آشنا باشیم. در یک تقسیم‌بندی عمومی عطرها و ادکلن‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند: «گرم ، خنک ، تند ، ملایم ، شیرین ، تلخ»، گاهی برخی افراد، شیرین بودن رایحه را با گرم بودن رایحه اشتباه می‌گیرند در حالی که یک عطر یا ادکلن می‌تواند بوی شیرین و گرم و یا بوی شیرین و خنک داشته باشد. به‌طور کلی استفاده از عطر و ادکلن تلخدر هر فصل قابل استفاده است. فروشگاه شیک فام با ارائه‌ی انواع عطر و ادکلن تلخ، مجموعه‌ای از بهترین برندها و محصول‌های این دسته را برای بررسی و انتخاب شما فراهم آورده است. استفاده از عطر و ادکلن‌های تلخی مانند محصولات ادکلن لالیک مشگی،کرید اونتوس،zino ، بنتلی اینتنس ،مومورایس ،Azzaro، آمواژ مدل Interlude ، د مارلی مدل Laytonدر هر فصل ، به انسان حالتی مانند حالت پس از یک دوش انرژی می‌دهد.

برای خرید عطر و ادکلن دلخواه باید تا حدی با تقسیم‌بندی روایح آشنا باشیم. در یک تقسیم‌بندی عمومی عطرها و ادکلن‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند: «گرم ، خنک ، تند ، ملایم ، شیرین ، تلخ»، گاهی برخی افراد، شیرین بودن رایحه را با گرم بودن رایحه اشتباه می‌گیرند در حالی که یک عطر یا ادکلن می‌تواند بوی شیرین و گرم و یا بوی شیرین و خنک داشته باشد. به‌طور کلی استفاده از عطر و ادکلن تند در فصل بهار و تابستان و حتی همه فصول قابل استفاده است. فروشگاه شیک فام با ارائه‌ی انواع عطر و ادکلن تند، مجموعه‌ای از بهترین برندها و محصول‌های این دسته را برای بررسی و انتخاب شما فراهم آورده است. استفاده از عطر و ادکلن‌های تندمانند محصولات : در فصل بهار و تابستانمناسب است. این مزیت فوق‌العاده، سوایِ مشخصات منحصر‌به فردِ هریک از ادکلن‌های ذکر شده است، انتخاب با شماست!.

برای خرید عطر و ادکلن دلخواه باید تا حدی با تقسیم‌بندی روایح آشنا باشیم. در یک تقسیم‌بندی عمومی عطرها و ادکلن‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند: «گرم ، خنک ، تند ، ملایم ، شیرین ، تلخ»، گاهی برخی افراد، شیرین بودن رایحه را با گرم بودن رایحه اشتباه می‌گیرند در حالی که یک عطر یا ادکلن می‌تواند بوی شیرین و گرم و یا بوی شیرین و خنک داشته باشد. به‌طور کلی استفاده از عطر و ادکلن گرم در فصل زمستان و پاییز قابل استفاده است. فروشگاه شیک فام با ارائه‌ی انواع عطر و ادکلن گرم، مجموعه‌ای از بهترین برندها و محصول‌های این دسته را برای بررسی و انتخاب شما فراهم آورده است. استفاده از عطر و ادکلن‌های گرم مانند محصولات: ادکلن در فصل زمستان و پاییز مناسب است. این مزیت فوق‌العاده، سوایِ مشخصات منحصر‌به فردِ هریک از ادکلن‌های ذکر شده است، انتخاب با شماست!

برای خرید عطر و ادکلن دلخواه باید تا حدی با تقسیم‌بندی روایح آشنا باشیم. در یک تقسیم‌بندی عمومی عطرها و ادکلن‌ها به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند: «گرم ، خنک ، تند ، ملایم ، شیرین ، تلخ»، گاهی برخی افراد، شیرین بودن رایحه را با گرم بودن رایحه اشتباه می‌گیرند در حالی که یک عطر یا ادکلن می‌تواند بوی شیرین و گرم و یا بوی شیرین و خنک داشته باشد. به‌طور کلی استفاده از عطر و عطر شیرین در فصل زمستان و پاییز قابل استفاده است. فروشگاه شیک فام با ارائه‌ی انواع عطر و ادکلن شیرین، مجموعه‌ای از بهترین برندها و محصول‌های این دسته را برای بررسی و انتخاب شما فراهم آورده است. استفاده از عطر و ادکلن‌های شیرین مانند محصولات ادکلن Coco Mademoiselle، ادکلن لالیک  Le Amour،Good Girl، زنانه Euphoria ،ادکلن دیور Sauvage ،شانل Coco ، پاکو رابان مدل 1 Million در فصل زمستان و پاییز مناسب است. این مزیت فوق‌العاده، سوایِ مشخصات منحصر‌به فردِ هریک از ادکلن‌های ذکر شده است، انتخاب با شماست!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : وب دیزاین